söndag 16 augusti 2009

Lördagskväll hos UNIQUIES Brodyr & Design,,


Klockan är halv ett,,, på natten,,, !! och jag broderar...!!
Jopp, det stämmer,, i morgon bitti kommer en kund och hämtar ytterligare en röd härlig QUEEN ANNE picknickkorg, som hon i sin tur har fått beställning på,, genom att hon *fick en korg i present,, har själv *beställt en korg och gett bort,, och nu är det denna personen i fråga som själv ska ge bort en korg i sin tur,,,
ROLIGT!!! Tanken var dock inte att jag skulle sitta här så sent på nattkvisten och brodera,,, MEN vi har haft lite besök här hos oss nu på kvällen ... ätit god mat, och hembakad kladdkaka,, och till detta serverades då KAFFE,, vilket gör mig *PIGG,,, så nu när gästerna gått,, och resten i detta hus,, har gått till sängs,, japp,, då gick jag till kontoret och *JOBBADE... härligt,, visst..!!,,, *LER,,, men visst är det bra,, vilket betyder att jag kan *SOVA lite längre i morgon bitti,,,när jag är som tröttast,,,!!
SOV GOTT!!....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar