lördag 25 juli 2009

HEMSIDAN uppdateras UNIQUIES BRODYR & DESIGN

Nu har jag suttit och skrivit och redigerat en massa bilder för att få in mina artiklar på hemsidan, både lättare för Er som kunder och för mig,,, när vi sedan har mailkontakt för att allt ska bli till belåtenhet,, må tro att jag tycker det ska bli toppen när allt verkligen faller på plats,,, denna gång kommer ju kläderna i stort sett finnas för all försäljningen, mot tidigare när jag lade in en annan leverantör,, vips,,, så var deras kläder slut,, och jag fick... starta om igen,, och ta bort allt jag hade lagt in,, mindre kul & lyckat,, men nog om det,, Dessa kläder som Nu mestadels ligger inne, är från NEW WAVE kollektionen, och det är ett bra basmaterial för brodyr,,, men som Ni vet,, VI på UNIQUIES Brodyr & Design broderar även på ERA produkter om det är som så att Ni har egna...
ALLT FRÅN EN.. upp till STORA partier... ordnar vi här på UNIQUIES Brodyr & DESIGN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar