lördag 4 juli 2009

UNIQUIES brodyr & gravyr - BRODYR på det mesta!!


TEST broderar en massa nya motiv,, som ska in i brodyrmotivknappen på http://www.uniquies.se/ när detta är klart..

Måste ha färdiga mallmotiv som alla brodyrpartybesökare sen kan kika på och även de som beställer via nätet,,, Just nu testbroderar jag en massa olika typer av bilar i olika format, då jag har en kund som beställt en t-shirt med många olika racingbrodyr på,, riktigt lyckat,,då jag prickat in rätt typ av bild när dom var här och kikade,, har också hittat brodyrmotiv för bröllopsgåvor vilket var super bra, då jag precis har fått en förfrågan gällande ringar i brodyrmotiv... så detta ska även testbroderas för att läggas upp i brodyrmotivskatalogen på hemsidan... riktigt roligt och jag blir så motiverad när jag hittar många olika NYA roliga motiv...så roligt att kunna erbjuda kunder olika valmöjligheter.... Tjingeling,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar