tisdag 9 juni 2009

Försöker att lära mig,,, hur detta nu ska fungera,,

Tur... att jag har Wiwi att fråga,,, hon som har en superfin blogg,,,, och som även hjälpte mig med att komma igång,,, men men,, skam den som ger sig,, jag ska lära mig detta på sikt med,,,

Idag har jag *flängt lite fram och tillbaka känns det som, och ändå både uträttat bra saker, men inte fått gjort allt som jag planerat,,, tyvärr,, men men det ligger kvar tills i morgon,, så då är det full fart som gäller,,,

Broderat finfina handdukar till presenter idag,, kommer säkert att göra succé,,, törs jag lova,,
Måste även säga
*tack...till wiwis mamma.. se länk..http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.5127 ...

Åt en mkt GOD lunch idag tillsammans med goa wiwi och Lena,, tack för detta tjejer,,, mkt trevligt....

Nu ska jag jobba vidare med detta, och se om någon bild kan läggas till, så får vi se hur detta fungerar,.,,,

Återkommer i morgon Onsdag,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar