måndag 15 juni 2009

UNIQUIES Brodyr & Design måndagsplanering


Måndag morgon, och jag sitter här med min planering för dagen,, snart åker Emelie & Jacob till sin fotbolls skola som är under RSK s ledning mån-tors denna vecka... med ett extra pass på onsdag kväll, och då kommer en känd *talang Emil och visar upp alla tricks han kan med sin fotboll, så det kommer bli kul, med många barn, ledare och föräldrar...


Nu ska jag brodera en jacka med kennelnamn ROZCOE'Z Kennel, en härlig grön softshell (se ovan på bild) som hon har beställt, och den kommer bli superfin... med lite finesser i en båge mm...

Wiwis västar är på tur, men där måste jag stämma av stilen lite bättre, då hon får alternativet att välja mellan 2 olika stilar,, måste ju se *proffsigt ut när hon som FOTOGRAF åker omkring och fotar på olika tillställningar... *ler... (hon är så stolt över sina profilkläder :) 2 nosluddsbrodyrer står på tur efter detta, när betalning kommit in,, samt 3 st pike tröjor till Anna, en kund... så där finns allt lite att jobba med under dagen...


Besöka posten för att leverera lite färdiga leveransen av både picknickkorgar och ID-namnbrickor,, så blir kunderna nöjda i morgon när dom får sina paket...


Vandra omkring på Knallelands *möbelaffärer,, letar efter en passande byrå - variant till lokalen där jag kan förvara pärmar, papper, underlag som inte ska synas utåt till mina besökare.. besökte IKEA i fredags, men hittade inte riktigt det jag sökte,, tyvärr,,,


Besöka min kära mor, som återigen ligger inlagd, denna gång är det hjärtat som spökar med en infektion i kroppen som dom inte riktigt har klurat ut vad som är felet,,,


Vattna och hämta lite saker hos min kära syster (hon tillbringar några veckor i sälen) som jag sedan ska leverera upp med bud till Sälen,,,


SOLEN skiner och det blir en härlig dag,, så passa på och NJUT i fulla drag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar