tisdag 16 juni 2009

PUMI - UNIQUIES Brodyr & Design



MIN KOMPANJON


PUMI tjejen UNIQUIE är en go och glad tjej i vår familj,, hon sprider enorm glädje för oss här hemma, med sina glädjetjut, bus, lek, och sin a 8-ruscher,,,

även om hon är en familjehund hos oss så är det dock MATTE LENA som är bäst i världen...

UNIQUIE är *grunden till att mitt företag heter UNIQUIES Brodyr & Design, när vi köpte Uniquie så skulle hon heta något på U,,, och då vår stora dotter Rebecca läste franska, så blev det ordet UNIK eftersom vår tjej är en mkt speciell och unik tös....Stavningen däremot på företaget kunde jag inte korrigera till något enklare, då det redan finns firmor med liknande namn, därav så har jag bestlutat mig för att fortsätta heta UNIQUIES Brodyr & Design...

UNIQUIE är med mig på jobbet varje dag, oavsett om jag arbetar hemma med brodyren eller i visningslokalen i knallerian,,, där hon väcker uppmärksamhet genom fönstren,, både barn och vuxna stannar vid sidan om och kikar på henne.... och komenterar...*ÖRONEN,,, hon har ett sådant *prat med sina öron som verkligen lyssnar på vad man säger,,,

NJUT av en härlig Tisdag...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar